torsdag 19 juli 2012

Familjen Addams bil

Har tidigare skrivit om min "SkrotNisse" till man men nu tror jag väl ändå det gått lite för långt.
Detta något hjälpte jag honom att bogsera in i garaget i går, något som han "hittat" på våran bakgård.
                                   I min värld är ju detta ingenting JAG skulle spara på,

 men undrens tid är kanske inte förbi och jag vet ju vad han åstad kommit med andra objekt.
Men jag funderar starkt på att han nu tagit sig lite väl mycket vatten över huvudet.
Jag var mycket bestämd med att han fick leta efter eventuella andra husdjur än de spindlar jag direkt såg innan han ställde in den.

(Jag kan ju det här med att bogsera bilar vid det här laget så om han om någon vecka vill ta en tur till skroten så finns jag där )

1 kommentar:

  1. Haha jaså har du inte? Du har nog bara glömt att anmäla dig ;)

    SvaraRadera