fredag 11 januari 2013

Ordning och reda

Inspirerad av FÖRVARINGSDROTTNINGEN tog jag äntligen tag med kaoset i badrumsskåpet.
                                                      Köpte "fiskeaskar"på Biltema

                     La lite filt i botten och sorterade upp örhängen, armband och en del halsband
                                                   Nagellacken fick en egen låda
                Och hårklämmor och snoddar ligger inte längre i en röra i botten på lådan

 Blev så ivrig när jag satte igång så jag glömde FÖRE bilden men ni vet säkert av erfarenhet hur lådorna brukar se ut.
Finns en hel del andra gömmor som behöver tittas till men är så nöjd med mitt första steg.



1 kommentar:

  1. Vad roligt att se detta! Så himla kul att du blev inspirerad av mina tips! Mycket smart med fiskelådan. Det blev ju hur bra som helst! Haha! Jag vet inte hur många gånger jag har glömt före-bilden. Man blir så ivrig att sätta igång så det är lätt att missa det:)

    Fantastiska saker du syr förresten!
    Paulina

    SvaraRadera