söndag 21 april 2013

Faster har jobbat

Som jag berättat tidigare så går jag i väntans tider, för att bli faster för första gången. Avslöjade då att jag sytt ett BABYNEST.
 Har under våren sytt i omgångar men har ju inte kunnat visa upp den för er då det skulle bli en överraskning till de blivande föräldrarna.
Nu är det nedräkning och i veckan skickades en garderob söderut så nu kan jag visa
                                                             
                                                              Spring Collection 2013.

                   OnePiece mini som jag själv blev väldigt nöjd med mössan har dottern sytt

Revärer och "fickor" i trikåsnedslå

Matchande "Converse"
har gjort liknande HÄR



                                                                       
                                            Dalahästar måste man ju ha efter släktens påbrå
                                          (dessa fina trikåer kommer alla från Ohlssons Tyger)

                      Velourdress a la 70-tal kanske, de blir ju gosiga som nallebjörnar i dem.

                                                Sist men inte minst en mysig filt i microfleece

                                                            10.......9.......8........7.......



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar