tisdag 7 maj 2013

Ursäkta

Det var länge sen jag skrev men här flyter det ändå på.
Soffpotatisen (=jag) har de sista veckorna gett sig till att börja träna (40års kris !? ) jag har blivit faster och väntat på våren.

                                                         Sytt har jag också gjort.
                                                                   en kofta
                                                                                                                                        
                                               och en solig topp av en stuv som legat till sig

                                                     Dottern fick sig en solklänning / kjol
                                                    Viker man ned mudden blir det en kjol
                                         
                                               Började med en klänning till mig själv också.......


                                           den slutade här,  kan ju inte lyckas med allt eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar