lördag 9 juli 2011

Bra att ha

Jag hann ju med att besöka den nyöppnade Stoff och Stil butiken i Göteborg när vi var ner. Jag skickade resten av familjen till andra butiker så jag fick gå ifred en stund. Jag fick med mig lite grann... Men om jag hade haft mer tid och bättre planering kunde jag nog hittat mer. Denna gång räckte det gott då semesterkassan tröt och min söta man fick lösa ut mig. För er invigda vet nog att man kan fynda en hel del jämfört med andra butiker, och till er andra ni vet hur det är när man besöker IKEA, den var billig ... och den...osv tills man kommer till kassan. Hoppsan!
Man kan ju inte motstå så billiga dragkedjor eller? Till mitt försvar så har min kollega och kära vän också en del i högen.

1 kommentar:

  1. Du verkar ju också ha handlat en hel del. Nästan så att du börja komma ikapp mig med dragkedjorna ;) Det blev Iron Maiden, men vi ångrar att vi inte gick på The Big Four också.

    SvaraRadera