torsdag 17 november 2011

On the road to Happis

I dag bar det iväg  till Haparanda och Ikea för lite fler inköp till köket och för att reda ut en del vad gällde den omtalade bänkskivan.
Vi ska få en ny/rätt skiva men det tar ju 4 veckor tills dess.
Jag passade på att åka över till Finland och besökte min favorit butik där Seppälä. De har så mycket roligt och speciellt jättefina och tuffa barnkläder ända från små storlekar. Jag brukar alltid hitta något.
Denna gång kunde jag hålla i plånboken och det blev bara ett linne + en mysig lång, huvtröja till mig själv.
Det blev tyvärr inget stopp på  Eurokangas  ett annat måste då man är i närheten.

1 kommentar:

  1. Läste lite gamla inlägg och vet inte om du ser att du fått kommentar så jag skriver här också. Jag undrar vad du använt för mönster till skjortan i inlägget i början av oktober??

    SvaraRadera