måndag 30 januari 2012

Det var den helgen

Lördagen bestod av jobb. Löningshelg och slutspurt på rean upp till 70%, KAOS med andra ord. Vi jobbade och slet och vevade tyg mellan 5 och 15 meter. Det känns i axlar, rygg och huvud.
Dan gick fort i alla fall.
Och gissa vad glad jag blev när några goda vänner dök upp  och överraskade med blommor.
                                     En färgsprakande tulpanbukett.   Jag älskar tulpaner.

Resten av eftermiddagen och kvällen tillbringades i ryggläge på soffan efter en god laxmiddag. Det var allt jag orkade med den dan.

Lite piggare på söndag blev det storstädning och så fick jag ihop en kjol jag haft på G.
Det är kul att leka med mönstrade tyger på olika ledder (stavas/heter det så? såg  konstigt ut, får testa om det godkänns i wordfeud :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar