fredag 6 januari 2012

VM-guld

Jag tycker om sport i alla former, i alla fall att titta på. Men jag har en speciell förmåga/ talang att så fort jag går i från TV:n, på toa eller gör en smörgås o s v så blir det mål. Så när det är måltorka i en match så säger maken eller även jag själv att nu är det nog dags att gå.
Om vi tar tisdagens hockey semifinal som ex jag såg de två första perioderna och sen gav jag upp och gick å la mig att läsa och det vet vi ju hur det slutade. Jag såg faktiskt förlängningen och straffarna.
Och så i natt, orkade inte vara vaken till 02 men vaknade vid 03 och övervägde att slå på tvn men kröp ner igen och se!  DE VANN.   Nu vet ni vem ni ska tacka för det.
(önskar att jag fick se de bra matcherna nån gång men man får väl offra sig för lagen som Gunde säger)

                                                          Grattis till guldet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar