lördag 6 oktober 2012

Jag syr väskor

Kan Montasami kan väl jag.
                                                Hazzeldesign i väskor.

                                                     Även insidan räknas.
                                   Varför ska den vara svart då hittar man ju ändå inget

                            Klippte till tofsar av fuskskinn och avslutade snoddarna med

                                                                     NR 2
                          Använde mig av samma modell som ovan men ändrade lite,
                                                         då blev det så här.

                            Spännen, ringar och annat återanvänder jag från gamla väskor
                                             som jag fått eller fyndat på Myrorna


                                     Båda väskorna är sydda i fuskskinn och möbeltyg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar